2019. március 06. 18:34 - Kate Runner

Rólam nem ír verset, csak ha elhagyom

 Sokkal komolyabb témát gondoltam ma kifejteni, de végül inkább Róla írok. 

Fél évig nem voltunk együtt úgy, mint egy kapcsolatban szokás, mert volt két gyermekem amiről Ő nem tudta azonnal eldönteni, akar-e egy ilyen életet, szeretne-e pótapuka lenni. - Nem erre készültem az elmúlt huszonnyolc évemben, amikor kerestem az igazit - mondta, s én teljesen megértettem őt. Azt is kifejtette, hogy nem szeretne a lányoknak fájdalmat okozni azzal, hogy megjelenik, aztán ha nem működik a dolog, eltűnik. Ha ő úgy dönt, hogy megismeri őket, akkor fel is neveli őket - hangsúlyozta. Nekem ez totál szimpatikus volt, hiszen nemrég szállt ki az életünkből az édesapjuk, aki tökéletes példája a felelőtlen férfitípusnak. Nem volt szükségem még egy ilyenre, meg kellett óvni a kicsiket a csalódástól.

Így hát próbáltam nem (nagyon) beleszeretni a randijainkon, az együtt töltött estéken és hétvégéken, amikor mi ketten nagyon megismertük egymást. Arra is ráébredtünk, hogy veszettül összeillünk és kiegészítjük egymást. Ha nem volt velem - s ebből volt a sokkal több - olvasgattam a verseit, amelyeket az elmúlt tíz évében más nők ihlettek. Mások, akik fontosak voltak, de elhagyták, mások, akik nem voltak fontosak neki, ezért odébbállt, s megint mások, akik csak egy estére kellettek. Nem írt boldogságról, csak annak a kereséséről, arról, hogy nem találja azt, aki neki kell. 

Egyetlen verset sem írt nekem, vagyis de, egy négy sorosat, amikor arra kért, hogy találkozzunk s ezt én csak egy vers ellenében voltam hajlandó megtenni: 

gyere

gyere

gyere

gyere

Ennyi volt a nekem íródott négysoros. Imádom a humorát, úgyhogy gyorsan megtanultam a kortárs irodalom legújabb szerelmes versét és persze lett randi is. És aztán még nagyon sok, mígnem eljött a Karácsony. Egyáltalán nem voltam szomorú, hogy a szentestét külön töltjük, hiszen a gyerekek mindenek előtt állnak és az, hogy velük nyugalomban tölthettem az ünnepet, boldoggá tett. S tudtam azt is, hogy lesz alkalmam Vele is együtt lenni, kettesben. Ez azonban elmaradt...

Mert még szenteste felhívott és arra kért, hogy a gyerekekkel együtt menjek át hozzá. Visszakérdeztem: - Szenteste van, jól meggondoltad Te ezt? Éppen ma?

Egy óra múlva együtt voltunk, s azóta már ötödik éve tart az álom. Nem sokkal megismerkedésük után megkérdezte Tőle egyik kislányom, aki akkor három éves volt: - Leszel az apukánk? - mire így felelt: - Ha szeretnétek, akkor leszek! És úgy is lett, bár nem Ő a vér szerinti, de tökéletes apukájuk lett, akire mindenben számíthatnak.

Hát így történt, hogy a türelemnek megérett a gyümölcse. Nem akartam Őt kisajátítani, engedtem, hogy az Ő tempójában dolgozza fel azt a tényt, hogy a kezében van már a boldogsága, bátran elhiheti, hogy megtalálta. De verset azóta sem kaptam. Magyarázatot azonban igen: boldogságról nem tud írni. Szóval rólam nem ír verset, csak ha elhagyom. De akkor vagy ezret - mondta.   

Tudjátok mit?

Inkább ne legyek múzsa soha, "csak" egy boldog, szerelmes nő, de az örökre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egynomesei.blog.hu/api/trackback/id/tr7714627906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása